Türkiye - İstanbul
Turgut Ozal Bulvarı, Rumi Sk. No:31, 34758 Ataşehir/İstanbul
Trendyol’da başarılı bir satıcı nasıl olunabilir tartışılacaktır. Size özel hazırlanan bu programında e-ticarette müşteri hizmetlerinin öneminden ve sizlere kazandıracağı olumlu etkilerden bahsedecektir. Eğitim İçeriği: E-ticarette müşteri memnuniyeti nedir? Neden önemlidir? E-ticarette müşterilerle iletişim kanalları nelerdir? Müşteri tipleri Müşteri ile gerçekleştirilen konuşmalarda kritik noktalar nelerdir? Nelere dikkat edilmesi gerekir? Müşteri ile gerçekleştirilen yazışmalarda kritik noktalar nelerdir? Nelere dikkat edilmesi gerekir? Müşteri şikayetleri nasıl oluşur? Bu şikayetler nasıl yönetilmelidir? Sadık müşteri nasıl kazanılır? Mutlu çalışan – mutlu müşteri ilişkisi