ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), e-ticaret yapan işletmelerin kayıt altında olması ve e-ticaret verilerinin sağlıklı bir şekilde takip edilmesi amacıyla kurulmuştur. Bu kapsamda, bir işletmenin ETBİS’e kayıtlı olması ve internet sitesinde ETBİS karekodun bulunması, bu işletmenin sadece mevzuat çerçevesinde gerekli yükümlülükleri yerine getirdiğini göstermektedir.

Bir işletmenin ETBİS’e kayıtlı olması ve internet sitesinde ETBİS karekodun bulunması, bu işletmenin ve alışveriş web sitesinin güvenli olduğunu ve hukuka aykırı faaliyetlerde bulunmadığını/bulunmayacağını GARANTİ ETMEZ.

Önemle duyurulur

www.sarfmarket.com.tr

SARF MARKET BİLGİSAYAR VE KIRTASİYE MALZEMELERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

KARADENİZ MAHALLESİ 1204 SOKAK NO.11 İstanbul - Türkiye

Genel Bilgiler

Mersis No: 0745023228700011

Vergi No: 7450******

İşletme Adı: SARF MARKET BİLGİSAYAR VE KIRTASİYE MALZEMELERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

ETBİS’e Kayıt Tarihi: 20.12.2017

İşletme Türü: LİMİTED ŞİRKET

Kep Adresleri: sarfmarket@hs03.kep.tr

* Bilindiği üzere, şahıs şirketlerinde 26274 sayı ve 29.06.2006 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Vergi Numarası Tebliği uyarınca, TC Kimlik Numarası (VKN) olarak kullanılmaktadır.

İlgili şirketler için ETBİS'te Vergi Kimlik Numarası (VKN) olarak gösterilen TC Kimlik Numaraları, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi tarafından yayımlanan Bilgi ve İletişim Güvenliği Tedbirleri uyarınca maskelenerek yayımlanmaktadır.

Hakkında

Şirketler Online Alışverişi Sevdi - Milliyet Son yıllarda hayatımızın bir parçası olan online alışveriş, şirketler tarafından da rağbet görüyor. Son yıllarda online alışverişe yönelen şirketler, iş kollarına uygun şekilde kalemden kahveye, bilgisayar filtresinden cep telefonu kılıfına, temizlik malzemelerinden para sayma makinesine kadar ihtiyaçlarını online alışveriş sitelerinden karşılıyor. Sarf Market Kurucu Ortağı Hüseyin Cin, 20 yıldır içinde oldukları bu sektörde alışveriş şeklinin hızla değiştiğini, online alışverişin tüm şirketler için olmazsa olmaz hale geldiğini söyleyerek, "Eskiden şirketlerin satın alma bölümü, en uygun fiyatlı alışveriş için bu konuda adeta depo gibi görülen Eminönü, Tahtakale gibi yerleri gün boyu gezer, ürünleri tek tek inceler, fiyatları not eder, sonra bunları değerlendirmek için tekrar şirkette bir toplantı yapar, karar verirdi. Sonraki gün de satın alma için aynı yerlere tekrar gider, park yeri sorunu yaşanan bu semtlerde aldıklarını zar zor şirkete getirirdi. Üstelik de depolama ve son kullanma tarihleri içinde kullanılması için ayrıca emek harcaması gerekirdi. Tüm bunlar zaman ve enerji kaybı ile birlikte alınan ürünlerin fiyatları konusunda her zaman bir soru işareti yaşanmasına yol açardı. Artık bu şekilde alışveriş yapan şirketler neredeyse kalmadı. Zamana değer veren, çalışanını, iş gücünü verimli kullanmak isteyen yöneticiler online alışverişi tercih ediyor. Depolama yeri, maliyeti ya da ürünün son kullanma tarihini düşünmeden ihtiyaçlarını karşılayabilir” şeklinde konuştu. Online alışveriş 2014 yılından beri krizlere rağmen büyüyor Online alışveriş 2014 yılından beri krizlere rağmen büyüyor Şirketlerin online alışverişi sevmesinin bir diğer nedeni de alınan ürünlerin bilinen markalardan ve garantili olması. “Alışveriş yaptığınız site güvenilir ise aldığınız ürünlere de güvenebilirsiniz” diyen Okan Can, 2014 yılından itibaren online ofis alışverişinde hacmin hızla büyüdüğünü ifade etti. Can, “Online alışverişte bizim sektörümüz krizlere rağmen hızla büyüdü. Sebebi markaların satın almada çalışan elemanlarının sayılarının azalması oldu. Firmalar küçülmeye giderken iş gücü ve harcama maliyetlerini düşürmeyi tercih etti. Özellikle depolama maliyetleri online alışveriş ile neredeyse sıfıra iniyor. Şirketler toplu alım yapın birim maliyeti düşünme yoluna giderken bu defa da karşılarına depolama maliyeti çıkıyor. Bizler ürünü toplu olarak alıp kendi bünyemizde depolarken şirketlere toptan fiyatına perakende alışveriş imkanı sunuyoruz. Müşterileriniz istediği zaman ürünü alıp bizim depomuzda da bekletebilir. İhtiyacı oldukça ürünü kargo ile kendisine gönderme imkanımız her zaman var. 2014 yılında 15 milyon TL olan sektör hacmi, 2016 yılında 36 milyon TL’ye ulaştı. Tercih edilen ürünler olarak bakıldığında ise 2017 yılında daha çok gıda ve temizlik ürünleri satın alındı” ifadelerini kullandı.

Mal ve Hizmetler

- Ambalaj ve Reklam

- Elektronik

- Hobi, Eğlence ve Sanat

- Kişisel Bakım ve Kozmetik

- Kitap, Müzik, Film, Oyun

- Ofis ve Okul Malzemeleri

- Süpermarket ve Petshop

- Tadilat,Temizlik ve Organizasyon

- Yiyecek ve İçecek

Ödeme Türleri

- Banka kartı

- Havale / EFT

- Kapıda ödeme

- Kredi kartı

Bu İşletmeye Ait Diğer Siteler